ΑρχικήΗ ΕΤΑΙΡΙΑΌροι χρήσης

Όροι χρήσης

Το ritzi.gr παραθέτει παρακάτω τους όρους και προϋποθέσεις που είναι απαραίτητοι για την χρησιμοποίηση του site της εταιρίας μας ,για αυτό θα παρακαλούσαμε να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή. Η αποδοχή τους, επιτρέπει στον πελάτη την πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του site .

Ιδιοκτήτης και φορέας εκμετάλευσης του ritzi.gr είναι η εταιρία με την επωνυμία "NINO MODA SA" και τον διακριτό τίτλο "RITZI". H έδρα της εταιρίας βρίσκεται στην οδό Κανάρη 17 και Σόλωνος 1 στο Κολωνάκι κα το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 210-3390180. Δραστηριοποιείται στον χώρο της ανδρικής και γυναικείας ένδυσης, παρέχοντας προιόντα όλων των κατηγοριών ( κοστούμια, σακάκια, 

Τo περιεχόμενο και οι πληροφορίες που διατίθενται μέσα στο site ,συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου της εταιρίας ,των γραφικών και των φωτογραφιών ,υπόκεινται στις διατάξεις του νόμου περί προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων. Απαγορεύεται η τροποποίηση ,αναδημοσίευση όλου ή μέρους και διανομή της ιστοσελίδας και των παραπάνω στοιχείων της για οποιδήποτε λόγο.

Το παρόν κείμενο είναι δυνατόν να τροποποιείται μόνο από την ίδια την εταιρία και πιθανό να γίνονται αλλαγές ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Για αυτό θα πρέπει να ανατρέχετε συχνά στο παρόν κείμενο ,ώστε να γνωρίζεται ακριβώς τους όρους και προϋποθέσεις που διέπουν την χρήση αυτής της ιστοσελίδας.

Για οποιαδήποτε απορία ,παράπονο ή πρόταση ,μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του info@ritzi.gr.

  Εγγραφή

 Για να χρησιμοποιήσει ο πελάτης κάποιες από τις λειτουργίες και υπηρεσίες της ιστοσελίδας είναι απαραίτητο να κάνει εγγραφή. Τα στοιχεία που θα του ζητηθούν να συμπληρώσει πρέπει να είναι αληθή ,ακριβή και σε ισχύ. Σε περίπτωση που θελήσει να αλλάξει κάποιο από τα στοιχεία του ,δίνεται η δυνατότητα να το κάνει πατώντας στην σχετική εντολή στο κεντρικό πάνελ του λογαριασμού του. Κατά την ολοκλήρωση της εγγραφής ,ο πελάτης πρέπει να έχει διαβάσει τους όρους και προϋποθέσεις και να τους αποδεχτεί πλήρως.

  Διαδικασία Αγοράς

 Για να μπορεί ο πελάτης να κάνει αγορά μέσω του e-shop Ritzi ,δεν απαιτείται να έχει κάνει εγγραφή λογαριασμού στην ιστοσελίδα εκ των προτέρων. Στη διάρκεια της παραγγελίας, μπορεί να συμπληρώσει τα πεδία που είναι απαραίτητα και να συνεχίσει την παραγγελία του κανονικά. Σε περίπτωση που έχει account, στο συγκεκριμένο σημείο της παραγγελίας, μπορεί να κάνει είσοδο με το λογαριασμό του και τα απαραίτητα πεδία θα συμπληρωθούν από τις πληροφορίες του λογαριασμού του.Τα πεδία που είναι απαραίτητα και θα πρέπει να συμπληρώσει ,θα αφορούν τα προσωπικά του στοιχεία καθώς και οι λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο που θα επιλέξει να πληρώσει.

 Οι επιλογές πληρωμής είναι:

  1.Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.

     Με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.

2. Mε κατάθεση στην τράπεζα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ,για να ολοκληρωθεί η αγορά και να αποσταλεί το προϊόν θα πρέπει πρώτα να έχει γίνει επιβεβαίωση της κατάθεσης στους παρακάτω λογαριασμούς του Ritzi:

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:  IΒΑΝ: GR8901720500005050070639349 
  • ALPHA BANK: ΙΒΑΝ: GR9101401150115002002033171
  • ATTICA BANK: ΙΒΑΝ: GR3501600690000000084927554
  • EUROBANK: ΙΒΑΝ: GR610260240000330201166503

3. Με PayPal. Στην περίπτωση της χρέωσης σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ,εάν η Τράπεζα ακυρώσει την συναλλαγή τότε αυτομάτως ακυρώνεται και η παραγγελία χωρίς την υπαιτιότητα του Ritzi. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει την παραγγελία του ,πριν αποσταλεί ,πρέπει να ενημερώσει άμεσα είτε στέλνοντας e-mail στο info@ritzi.gr είτε καλώντας στο 210-3390180 (ώρες καταστήματος). Ακυρώσεις παραγγελιών δε γίνονται σε καμία περίπτωση δεκτές.

4. Με αντικαταβολή.

  Ασφάλεια

 Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με την εταιρία Ritzi διέπονται απόλυτα με το PCI (Payment Card Industry Data Security Standard),το παγκόσμιο πρότυπο για την προστασία της πληροφορίας των καταναλωτών. Κατά την εγγραφή ,θα ζητηθεί από τον πελάτη να πληκτρολογήσει προσωπικά του στοιχεία όπως το ονοματεπώνυμο του ,η διεύθυνση που επιθυμεί να γίνεται η παράδοση των προϊόντων ,το e-mail του ,το σταθερό ή κινητό του τηλέφωνο. Στην περίπτωση που επιλέξει να κάνει τις αγορές του με την χρήση πιστωτικής κάρτας, θα "συνδεθεί" μέσω της ιστοσελίδας Ritzi, με τον απόλυτα ασφαλή χώρο συναλλαγών της τράπεζας. Τα στοιχεία της κάρτας βρίσκονται στην διάθεση της τράπεζας και μόνον, και όχι στην βάση δεδομένων του Ritzi, καθώς τα στοιχεία αυτά ουδέποτε καταγράφονται από εμάς. Για τα υπόλοιπα στοιχεία που απαιτούνται κατά την εγγραφή ,το Ritzi διαβεβαιώνει πως δεν γίνονται ορατά από τρίτους, και δεν επιδέχονται κάποιας άλλης χρησιμοποίησης από μεριάς μας. Επίσης ,δεν αποστέλλονται newsletters ,χωρίς την συγκατάθεση του πελάτη και επιλογή της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Αποστολή και Παράδοση

Το Ritzi συνεργάζεται με την Speedex για τις αποστολές των προϊόντων. Τα προϊόντα που αγοράζονται από το Ritzi, φτάνουν στην διεύθυνση που έχει ορίσει ο πελάτης κατά την διαδικασία της εγγραφής του, εντός τριών εργάσιμων ημερών. Τα έξοδα αποστολής σε όλη την Ελλάδα είναι δωρεάν με αγορές άνω των 200€. Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η παράδοση να γίνει σε συντομότερο χρονικό διάστημα ,πρέπει να ενημερώσει το Ritzi μέσω mail και πληρώνει την επιπλέον χρέωση κατά την παραλαβή της παραγγελίας του. Οι παραγγελίες αποστέλλονται από το κατάστημα Ritzi στις 16:00. Αγορές που γίνονται μετά τις 16:00 ,αποστέλλονται την επόμενη ημέρα. Για τυχόν καθυστέρηση ή πρόβλημα της παραγγελίας ,θα υπάρχει άμεση ενημέρωση στο τηλέφωνο επικοινωνίας που θα έχετε ορίσει o πελάτης κατά την εγγραφή του ή στο e-mail του. Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης της παραγγελίας και ακύρωσης της ,λόγω λανθασμένης διεύθυνσης ,το Ritzi δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει έξοδα επιπλέον αποστολής της ίδιας παραγγελίας. Οι αποστολές στις υπόλοιπες χώρες θα γίνονται μέσω των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ (Ελληνικό Ταχυδρομείο) με τα έξοδα αποστολής να καλύπτονται αποκλειστικά από τον πελάτη κατά την διάρκεια της παραγγελίας του. Ο χρόνος παράδοσης είναι μέχρι και 7 εργάσιμες ημέρες.

Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν του ,αυτό μπορεί να συμβεί εντός 14 ημερών από την ημέρα που το παρέλαβε. Η επιστροφή του προϊόντος θα αποστέλλεται στην διεύθυνση του καταστήματος Ritzi, Κανάρη 17 και Σόλωνος 1 - Κολωνάκι,ΤΚ:10671. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν είναι χρησιμοποιημένο ,δεν έχει υποστεί οποιαδήποτε φθορά (ζημιά ,πλύσιμο ,σκίσιμο ή κάποια άλλη τροποποίηση του είδους) ή δεν λείπει το σχετικό καρτελάκι που αναγράφει τα στοιχεία του προϊόντος και περιέχει το ξεχωριστό του barcode. Τα μαγιό και τα εσώρουχα για να γίνονται δεκτά κατά την επιστροφή τους ,πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί πάνω από ρούχο. Σε αντίθετη περίπτωση και για λόγους υγιεινής ,δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή. Εφόσον γίνει δεκτή η επιστροφή ,ο πελάτης μπορεί να αγοράσει κάποιο άλλο προϊόν από το e-shop μας ή το φυσικό μας  κατάστημα με την επίδειξη του αντίστοιχου παραστατικού (απόδειξη / τιμολόγιο) ή να του πιστωθεί το ποσό του προϊόντος που επέστρεψε στο account του και να το χρησιμοποιήσει σε μια μελλοντική αγορά. Στην περίπτωση που η νέα αγορά υπερβαίνει το ποσό του προϊόντος που επιστράφηκε ,τότε ο πελάτης χρεώνεται την σχετική διαφορά. Η χρέωση επιστροφής και επαναποστολής δεν επιβαρύνει το Ritzi. Οι ίδιες προϋποθέσεις ισχύουν και για την περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει το προϊόν με κάποιο άλλο μέγεθος. Στην περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του ,ο πελάτης έχει την δυνατότητα να το επιστρέψει με κάλυψη των χρεώσεων επιστροφής από το Ritzi και να ζητήσει να του επιστραφούν τα χρήματα της αγοράς ,εφόσον δεν επιθυμεί να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο προϊόν. Βασική προϋπόθεση για να θεωρηθεί το προϊόν ελαττωματικό είναι να μην έχει υποστεί χρήση. Εάν υπάρχει διαφωνία μεταξύ της εταιρίας και του πελάτη τότε το προϊόν αποστέλλεται στη κατασκευάστρια εταιρία ,ώστε ως απόλυτη αρμόδια ,να τον ενημερώσει άμεσα. Είναι δεδομένο ,ότι όλα τα προϊόντα ελέγχονται ως προς την κατάσταση τους από το Ritzi πριν την αποστολή τους. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους.

Εκπτώσεις-Προσφορές

Κατά την διάρκεια μιας σαιζόν το Ritzi μπορεί να δημιουργεί online προσφορές σε ορισμένα προϊόντα . Αυτές δεν έχουν καμία σχέση με τις τιμές των ιδίων προϊόντων που βρίσκονται στο κατάστημα και έχουν ισχύ μόνο για το e-shop. Σε περίοδο εκπτώσεων, οι τιμές των προϊόντων ακολουθούν την πολιτική του καταστήματος και δεν διαφέρουν.

Διαθεσιμότητα

Τα προϊόντα που υπάρχουν στο e-shop είναι διαθέσιμα εκείνη την χρονική στιγμή. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα κάποιου λάθος ή άλλου αστάθμητου παράγοντα με αποτέλεσμα το Ritzi να μην έχει διαθέσιμο ένα προϊόν που αγόρασε ο πελάτης ,παρά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει άμεση ενημέρωση για την μη διαθεσιμότητα και εφόσον ο πελάτης δεν επιθυμεί να πραγματοποιήσετε κάποια άλλη παραγγελία ή να του πιστωθεί το κόστος αγοράς στο account του για μελλοντική αγορά ,γίνεται επιστροφή των χρημάτων.